AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Le deal à ne pas rater :
Display 24 boosters Star Wars Unlimited – Crépuscule de la ...
Voir le deal

Partagez
 
 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.
AuteurMessage
Isak Iversen

Isak Iversen

friends, waffles and work
Messages : 2
Pseudo : SnowFlake
Faceclaim : Ben Dahlhaus *Blondie

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Lun 10 Déc - 11:55



Louis-Charles
25ans • Canada

random questions to get to know you
films préférés - Le Roi Lion. Ce film est mon premier coups de cœur, il a obsédé mon enfance et celui de ma sœur jumelle qui devait endurer la piètre qualité de mes performances musicales Hakuna Matata ♪, j'ai peine a croire que je vais devoir revivre la mort de Mufasa en CGI. Sinon.. les classiques.. Marvel, HP, tous ce que touche Adam Sandler.. J'essaye encore de pas pleurer a la fin du film Click No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2211793308 Séries préférées -  Impossible de répondre a cette question No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3062014103 Autant que j'aime GOT, Vikings, The Last Kingdom, je me plaie bien a regarder des séries tel que How I Met Your Mother. NetFlix m'a fait découvrir des Séries incroyables, mais si je dois en nommer qu'une, my number one is : This is Us. Je voulais jouer Jack, mais  sa moustache lui fait bien que dans ce rôle. No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2365625969 Livres préférés - Je suis pas un amateur de lecture.  No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1866595991 Groupes/chanteurs préférés - Half Moon Run, Eminem, Life House, 30 seconds to mars   Loisirs - Je suis un sportif dans l’âme. Étant canadien, je suis un joueur de hockey, mais je fais également plusieurs autres activités physiques. D'ailleurs je joue au Quiddtich pour mon Université.   No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2204417634 Sisi sa existe pour vrai le quidditch pour moldu. J'aime bien les jeux vidéos, surtout ceux qui te permettre de jouer avec tes amis. Oui, je joue encore a pokemon  No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2549731507 Quand je sors, j'ai tendance a boire beaucoup trop et sa dérape.. Signe astrologique - Je suis un Bélier. Maison Poudlard - Poufsouffle  No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3787317663  MBTI - Qué sé so ? Je dirais Psychopathe dangereux. Autre - Je n'ai pas été sur des forums de rp depuis.. belle lurette, mais votre forum a l'air ... GÉNIAL! Bien hâte d'apprendre a vous connaitre.
chinese identification - not the astrologic sign though
Un animal - Le concombre de mer.  Une fleur - Pissenlit. Une couleur - vert. Un objet - Une cravate portefeuille. Une chanson - il est ou le bonheur. Un lieu - Disney Land. Un élément - L'eau. Un bruit - Un Pet Sauce. Un défaut - Unstable. Une qualité - Kindness.

Rp en : Je - Tu - Il/Elle • Nombre de ligne : écrire ici • Langue des rp: francais

Revenir en haut Aller en bas
Isak Iversen

Isak Iversen

friends, waffles and work
Messages : 2
Pseudo : SnowFlake
Faceclaim : Ben Dahlhaus *Blondie

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Lun 10 Déc - 11:55


listing des personnages

[isak iversen]
30 ans • métier • CÉLIBATAIRE • Santa's Reindeers • Ben Dahlhaus
description du personnage par ici. le nombre de lignes est libre, tant qu'on a une idée globale de votre perso pour pouvoir proposer des liens et rp immédiatement.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


friends, waffles and work

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Lun 10 Déc - 12:10

Bienvenue parmi nous No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3086394138 han non je suis choqué Simba faut pas le balancer No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1561825708 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1561825708 courage pour ta fichette No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 4224094319 Hakuna matata, mais quelle phrase magnifique, hakuna matata quel chant magnifique ♪♫ team roi Lion ♥️
Revenir en haut Aller en bas
Meghan Nichols

Meghan Nichols

friends, waffles and work
Messages : 131
Pseudo : mannie
Multinick : alec & hana
Faceclaim : margot robbie (schuylers) & tiny heart (sign.)
Residence : littleton springs

Feuille de personnage
Friendship:
Availability:

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Lun 10 Déc - 12:17

Isak Iversen a écrit:
J'essaye encore de pas pleurer a la fin du film Click No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2211793308

+10000 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2211793308 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 4270370433
bienvenue avec tes bons goûts I love you
Revenir en haut Aller en bas
Oliver Acardi

Oliver Acardi

friends, waffles and work
Messages : 244
Pseudo : perlman, mathilde.
Multinick : sw, bh.
Faceclaim : timothée chalamet, dublín.
Residence : 0805, palmer street.

Feuille de personnage
Friendship:
Availability: ◕ fr/ giuliet, leyne, mikye. - monroe.

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Lun 10 Déc - 13:58

Citation :
Hakuna Matata ♪
J'ai la chanson en tête. No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3919530987
Hâte d'en savoir plus sur ton bonhomme. No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 847382910
Bienvenue à la maison. I love you
Revenir en haut Aller en bas
Malia Turner

Malia Turner

friends, waffles and work
Messages : 44
Pseudo : emy
Multinick : nop pas encore
Faceclaim : Laura Vandervoort

Feuille de personnage
Friendship:
Availability:

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Lun 10 Déc - 15:55

Citation :
This is Us.

J'approuve littéralement cette série No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1882999735 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2279393128

Sinon bienvenue à toi No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1284305842
& Courage pour ta fiche No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2486307256
Revenir en haut Aller en bas
Joan Bates

Joan Bates

friends, waffles and work
Messages : 116
Pseudo : Jessica
Multinick : no
Faceclaim : jessica chastain, bishop

Feuille de personnage
Friendship:
Availability:

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Lun 10 Déc - 16:14

Bienvenue parmi nous I love you
Revenir en haut Aller en bas
Suki Romero
what beauty is evil yet to cause
Suki Romero

friends, waffles and work
Messages : 487
Pseudo : witchling, clau.
Multinick : finch, honor, colt and suki.
Faceclaim : clara wilsey, ©perlman.
Residence : 0000, walnut lane.

Feuille de personnage
Friendship:
Availability: . . .

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Mar 11 Déc - 0:59

NON. NON. NON. NONNNNNNNN. No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 2345126302 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1561825708 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1561825708 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1561825708 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1561825708 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1561825708
C'EST QUOI CE GIF??????
JE.
NON.
J'AIME TROP LE ROI LION.
NON.
ÇA ME FAIT PHYSIQUEMENT MAL DE LE REGARDER. No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3181333888

bienvenue parmi nous! No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3798442932 heureuse de voir que tu reprends les rpg avec notre fo! No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 181897281 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1390464472
Revenir en haut Aller en bas
https://waffleandwork.forumsrpg.com
Nick Harrington

Nick Harrington

friends, waffles and work
Messages : 136
Pseudo : Max.
Faceclaim : Robert Downey Jr. (shellheart).
Residence : 2502, Littleton springs.

Feuille de personnage
Friendship:
Availability: Close.

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Mar 11 Déc - 3:14

Bienvenue et bon courage pour ta fiche No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 372684522
Revenir en haut Aller en bas
Stormi Eisley
she was chaos and beauty intertwined
Stormi Eisley

friends, waffles and work
Messages : 339
Pseudo : scythe, ven.
Faceclaim : nyané lebajoa, © myself.
Residence : 2224, littleton springs.

Feuille de personnage
Friendship:
Availability: (3/3) — open.

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Mar 11 Déc - 15:12

je suis pas encore prête de voir la mort de mufasa en cgi non plus No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3026988173 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3026988173 c'était déjà si traumatisant enfant No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 4270370433 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 4270370433
bienvenue à la casa avec ce canon de ouf No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1968507515 No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 552498606
Revenir en haut Aller en bas
Jax Winfrey

Jax Winfrey

friends, waffles and work
Messages : 122
Pseudo : eärwen (jenn).
Multinick : n/a.
Faceclaim : stephen james (amor fati).
Residence : uc.

Feuille de personnage
Friendship:
Availability: uc.

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Mer 12 Déc - 2:56

bienvenue à toi **
Revenir en haut Aller en bas
Vera Weasley

Vera Weasley

friends, waffles and work
Messages : 36
Pseudo : lizzie.
Faceclaim : carson, perlman.
Residence : room 243, third floor, gunnison general hospital

Feuille de personnage
Friendship:
Availability: 2/3 seth, ...,... (fr/eng)

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.    Dim 16 Déc - 17:18


délais de l'avatar expiré
coucou! No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1231988707 le délais pour ton avatar est terminé, comme inscrit dans le règlement. tu as donc 3 semaines pour compléter ta fiche. No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 3561669869 en cas d'incapacité, ton compte sera supprimé, comme nous calculons que tu auras eu assez de temps en 4 semaines pour terminer. No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. 1746658983
sache que l'avatar ne sera pas réserver de nouveau, sauf en cas extrême afin d'être juste pour tous. I love you
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé



friends, waffles and work

No one is a total fool if he knows when to hold his tongue. Empty
() sujet: Re: No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.   

Revenir en haut Aller en bas
 
No one is a total fool if he knows when to hold his tongue.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
cherry pies & valleys :: Twenty-One is the Loneliest Number :: Ins And Outs of Inns :: French Twist-
Sauter vers:  

( )